Sider

mandag 13. april 2015

Dagen før andre kamp

I et dunkelt lokale sitter jeg i et hjørne. Jeg sitter og ruller på hodet fra side til side mens jeg ser ned i gulvet. Hendene blir lukket og åpnet og håndleddene også rullet på. Det er nå det gjelder. Hjertet banker litt fortere og jeg kjenner adrenalinet begynner å flyte i kroppen. Jeg reiser meg opp. Motstanderen har også reist seg fra sitt hjørne. Jeg er i en boksering, har tatt på meg drakten og boksehanskene kommer på. Blikket går mot motstanderen og jeg går i kampmodus. De forbanna hekseklumpene skal pokker meg ikke vinne! Jeg vant forrige kamp, men de krever omkamp og det er en kamp jeg ikke kan si nei til. Da vinner dem og det skal jeg ikke la dem gjøre. De skjønte kanskje ikke hvem de har å gjøre med sist, men nå skal jeg banke dritten av dem en gang for alle! Hos meg er de ikke velkomne. Dessverre er det ikke mulig med knockout på disse, men jeg skal vinne alle rundene og til slutt kampen! I morra begynner det og jeg er klar. Det er fullt hus med publikum og alle heier på meg. Hekseklumpene har ikke en sjanse!

Det er sånn jeg forestiller meg det i hodet og forbereder meg til det som kommer. Føler det er enklere når man lager slike bilder i hodet. Blir liksom noe mer konkret å forholde seg til. :-)

Jeg har faktisk fått meg min egen superdrakt! Mine kolleger er bare verdens beste! Etter jobb i dag spiste vi middag sammen og så kom de med en gave. Jeg åpnet og ble helt paff. De må være inne i hodet mitt eller noe sånt for de kommer alltid med sånt jeg virkelig trenger og som bare betyr uendelig mye! Jeg er utrolig heldig med de rundt meg. Har så mange flotte mennesker som heier på meg, både familie, venner kolleger og bekjente her og der. :-)

Vet ikke hvordan den nye kuren påvirker meg, men jeg skal oppdatere så snart jeg kan. Fikk forresten telefon fra Radiumhospitalet på torsdag. Hjertetesten var bra og jeg fikk tilbud om å være med i en studie. Får mer informasjon om det i morra, men skjønte at jeg vil få noen antistoffer etter at alle cellegiftbehandlingene er ferdig. Kommer tilbake til det også.

God kveld alle sammen og gjør dere klare til å heie frem Super Oda! :-)


Superdrakta mi! :-)


Kort fra kollegaene.


Super Oda som knuser alle hekseklumper!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar