Sider

mandag 9. juni 2014

På gjensyn, hår!

På onsdag klipte storesøster og min mamma fjonene som var igjen. Storesøster syntes det var veldig stas å få lov til å klippe i mammas hår på ordentlig med ordentlig saks til og med! Mamma gikk over med maskin til slutt. Det er veldig uvant, for jeg har aldri hatt så kort hår før. Jeg var visst født med mer hår ifølge mamma. :-)


Her er rottehalen jeg hadde igjen som storesøster fikk klippe av.


Samtidig er det veldig deilig nå i varmen og jeg så ut som Gollum likevel. Ikke akkurat en sveis å trakte etter for ei dame i begynnelsen av tredve åra! Nå er hvert fall alt jevnt og kan vokse jevnt ut.


Her er restene av håret i søpla. Da er det bare å begynne fra scratch!


Storesøster synes jeg ser litt rar ut og rette etter at alt håret hadde blitt klippet bort, spurte hun meg om jeg hadde blitt gutt nå. :-)
Barn er så herlig naive og enkle på mange ting! Hadde det bare vært så enkelt, hadde det ikke vært noe sak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar