Sider

mandag 10. mars 2014

Farvel Fragmin!

Dagen i dag har vært en aldri så liten milepæl for meg. Siden jeg ble skrevet ut fra Radiumhospitalet, så skulle jeg ta en blodfortynnende sprøyte hver dag til pakka var tom. Det var 25 stk i pakka og i dag  ble siste stikk satt! :-)
Har vært heldig som har ei svigerinne som har tatt seg bryet med å sette en sprøyte hver dag de siste 25 dagene. Jeg er ikke glad i sprøyter og det var helt uaktuelt å sette dem selv, så da er det kjekt med helsesekretær i familien som har gjort det før. :-) Har vært veldig hyggelig med fast besøk på ettermiddagene, men jeg må si jeg ser frem til å slippe å bli stukket hver dag fremover og til at låra mine kan få igjen en annen farge enn den blå. :-) Jippi!
En nødvendighet å bli kjent med deg, men nå skal våre veier skilles for alltid. Farvel, Fragmin!

Et syltetøyglass fylt med mine brukte doser som skal leveres til destruksjon. Arrivideci!

Nei, dette bildet er ikke tatt av noen på plata. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar